DUROĞLU’NDA VALİ ZİYARETİ: HİZMET VE PROJELER MASAYA YATIRILDI

Mustafa Koç Duroğlu Beldesi

Mustafa Koç Duroğlu Beldesi

Giresun Valisi Mustafa Koç, Duroğlu Beldesi’ni ziyaret etti. Ziyaret kapsamında Halil Çetin tarafından karşılanan Vali Koç, belediye binasında ağırlandı. Programda beldede tamamlanan, devam eden ve planlanan çalışmalar hakkında kapsamlı değerlendirmelerde bulunuldu.
Görüşmelerde altyapı çalışmaları, belediye hizmetleri ve yatırım projeleri ele alınırken, Duroğlu’nda yürütülen çalışmaların mevcut durumu ve gelecek planlamaları masaya yatırıldı.
Ziyaretin devamında Vali Koç, beldede vatandaşlar ve esnaflarla bir araya gelerek talep, öneri ve sorunları dinledi. Esnaf ve vatandaşlar ziyaret edilerek görüş ve talepleri yerinde alındı. Yerinde yapılan incelemelerle birlikte kamu hizmetlerinin etkinliği değerlendirildi.

Ziyaretin ardından açıklamada bulunan Belediye Başkanı Halil Çetin, “Giresun Valimiz Sayın Mustafa Koç’u Duroğlu Beldemizde ağırlamaktan memnuniyet duyduk. Ziyaret kapsamında beldemizde tamamlanan, devam eden ve planlanan çalışmalar hakkında Sayın Valimizi bilgilendirdik. Ardından kıymetli vatandaşlarımız ve esnaflarımızla bir araya gelerek görüş alışverişinde bulunduk. Vatandaş odaklı hizmet anlayışıyla görev yapan Sayın Valimiz Mustafa Koç’a nazik ziyaretleri, yakın ilgileri ve destekleri için teşekkür ediyorum.” ifadelerini kullandı.

Temmuz Yaz Etkinlikleri Previous post BAŞKAN KÖSE: “GİRESUN BİR KÜLTÜR SANAT ŞEHRİDİR”
Giresun Valiliği il genelindeki  Next post GİRESUN’DA BARAJ, GÖLET, KANAL VE AKARSULARDA SUYA GİRMEK YASAKLANDI, UYMAYANLARA İDARİ PARA CEZASI UYGULANACAK.